października 24, 2020

Przytulki. Pogłaszcz zwierzątko - Mirosława Kwiecińska

Książeczkę z serii "Przytulki. Pogłaszcz zwierzątko" poleciła mi znajoma mama. Jako, że właśnie jestem na etapie kompletowania biblioteczki syna, a ten z kolei uwielbia kotki, to książka ta koniecznie musiała wejść w nasze posiadanie. Na pewno znacie takie książeczki na okładkach, których znajduje się obrazek z elementem sensorycznym, a po przewróceniu kartki mamy ten sam element, w tym samym miejscu, w połączeniu z inną ilustracją. Właśnie tego spodziewałam się po "Przytulkach". Myślałam, że futerko kotka widocznego na okładce będzie przewijać się przez całą książeczkę. Zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona, gdy okazało się, że jest zupełnie inaczej.

W środku tej sympatycznej książeczki znajdziemy różne zwierzątka, o miękkim i puszystym futerku, które tylko czekają na to, by je pogłaskać. Książeczka jest jedyna w swoim rodzaju i szybko stała się naszym hitem. Zapewnia ogrom doznań sensorycznych, stymuluje zmysł wzroku, słuchu i przede wszystkim dotyku. Różne faktury zwierzęcych futerek pobudzają ciekawość dziecka. Maluszek może bezkarnie dotknąć zwierzątek, przekonać się jakie są mięciutkie, a także poznać ich nazwy i wydawane przez nie odgłosy.

Ciekawe wierszyki oraz zawarte w nich pytania angażują do zabawy i zapraszają do poznania świata małych zwierzątek wiejskich. Mały czytelnik dowie się jak nazywają się dorosłe zwierzęta oraz ich dzieci, jakie odgłosy wydają, co lubią jeść oraz co sprawia im przyjemność. 


Książeczka jest grubokartonowa, więc powinna wytrzymać nawet najbardziej intensywne pieszczoty, a dzięki małemu formatowi możemy zabrać ją wszędzie. Zapewnia wszechstronny rozwój sensoryczny, aktywizuje zmysł wzroku, dotyku i słuchu, pobudza wyobraźnię i ciekawość świata oraz uczy nowego słownictwa. 

"Przytulki są cudowne. Angażują do zabawy całą rodzinę. Nawet dorosły nie może opanować chęci pogłaskania zwierzątka.


13 komentarzy:

  1. Kotek z okładki rozbroił mnie swoim spojrzeniem, ale inne zwierzątka z tej książki, jakie pokazałaś na zdjęciach, też są przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książeczka dla maluszka:) My ten etap mamy podwójnie dawno za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :) większość dzieci uwielbia książeczki ze zwierzakami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, zdecydowanie coś dla mojego synka☺

    OdpowiedzUsuń
  5. dla dzieci książeczki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, jaka rewelacyjna książeczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie książeczki są super i maluchy je uwielbiają! Wiem coś o tym, choć moje pociechy już nie są maluchami :). Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna książeczka dla młodszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta książeczka :) Jak byłam mała uwielbiałam jak mama i takie kupowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne książeczki, sposób wydania robi wrażenie i na pewno podoba się dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Dziombelkowo , Blogger